Näe, koe ja kasva



Nuorempana etsin elämälle tarkoitusta suurista kaarista, suuntaviivoista ja erilaisista elämäntehtävistä. Niistä syistä miksi juuri minä olen tässä. Siitä jostakin, mitä minä teen, kun kasvan isoksi. Mutta minä en ole vieläkään täysin kasvanut. Enkä ole löytänyt elämäni tarkoitustakaan. Olen kuitenkin oppinut näkemään elämää siellä, missä se oikeasti on: yksinkertaisissa, epätäydellisissä ja keskeneräisissä pienissä hetkissä. Sillä elämä tapahtuu juuri nyt. Tälläkin hetkellä. Jatkuvasti.  

Elämän näkeminen on oikeastaan hyvin yksinkertaista: sinun ei tarvitse kuin avata silmäsi ja katsoa ympärillesi. Kysymys onkin lopulta vain siitä, haluatko oikeasti nähdä (kokea ja kasvaa).

(PS. Kuinka olenkaan kaivannut tätä: Kirjoittamista, inspiraatiota ja energiaa. Ehdottomasti eniten kuitenkin rohkeutta. Rohkeutta pysähtyä ja kohdata.) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen ajatus on tärkeä ♥